9/11/11

Till now , since dekat sekolah nii , belum ada lagi assembly yang memuaskan hati aku ... Haishh ... Pelik2 ...
Kesian dekat cikgu2 ... Kesian jugak dekat pelajar2 dia ...
Kadang2 tuu aku pun tak twu nak kesian dekat siapa sebenarnya ...
Kadang2 tuu aku rasa semua macam tunggu masa nak blah dari sekolah nii ..
Bukan nak cakap apa laah kaan , dah memang PELIK nak buat macam mana ...Tapi tulaah , Kalau aku tak dapat sekolah nii , mungkin aku tak nampak semua nii ... Banyak benda yang aku belajar , weh ...
Especially , SABAR ... Memang belajar sabar banyak gila laah duduk dekat sekolah nii ...
Belajar untuk selalu redha ... selalu bersyukur ... Yaa ... Bersyukur .....

p/s : Chill laah kaan , lagi one year je pun , enjoy while it lasts , kawan ;)

Erm .. weh , add aku 'C' , tak berapa nak memuaskan sangat ...
"Anda semua jangan bersedih hati , kakak2 abang2 kamu yang dulu dapat 20 30 40 sekarang mereka dah boleh score A+" Cikgu Hasyimah dah ingatkan awal2 lagi ...
Maknanya , aku boleh lagi laah nii nak score A+ nii .. HOHO .. Amiin ! InsyaAllah ~
p/s: Nothing is impossible , KAN ? Usaha lebih lagi !! :)
Goodluck , kawan ...

Erm ....
Cikgu Fauzi ....
Kalau saya bagitahu nii , cikgu jangan marah , iye ...
Tadii ... saya dengan Syazreen pinjam sekejap basikal dekat rumah cikgu ... Sekejap jew kita orang main , cikgu ... Pusing-pusing berapa round entah tapi sekejap jew laah , cikgu ...
Cikgu tak ada jadi kami minta izin dekat basikal cikgu dulu .. Terima kasih , cikgu bagi kami pinjam ...
Minta maaf jugaak sebab tak minta izin dulu dari , cikgu ... Tapi kan , cikgu kami seronok laah , cikgu ... Dah lama tak main basikal ... Teringat time dulu2 ... Heee ...

P/s : Kalau cikgu dapat tahu nii ... habislaah aku ...


"ROARRR"

Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D