A maid ?




Assalamualaikum , hye awak , awak dan awak yang sudi membaca :"D

Harini 131212 .
Mulalah pekerjaan aku sebagai seorang pembantu rumah .
Okay jangan gelak .
Ini serious .
Kisah benar .

Pembantu rumah ?
Ouh my ?
Bibik ?
Yaaa , iye laaah . (Loghat endon :D)

Haha .
Bermula lah dari hari ini sehingga hari-hari yang berikutnya .
Mama akan bayar aku RM50 sehari jika keadaan DALAM , LUAR , ATAS , BAWAH , rumah berada dalam keadaan yang cemerlang . Cehh . Kira yang memuaskan dan mampu menambat hati mama gituu ;)

Kalau kumpul-kumpul 50hengget sehari laah kaan , sebulan dah 1500hengget . Ohoho . Boleh lah nii beli iphone . Weheee .

Dan , akhirnya , harini , tepaat jam ............... 
Okaay . Aku tak ingat pukul berapa .
Aku berjaya dapatkan 50hengget daripada Puan Nor Baaiah ;)


Walaupun penat . Tapi akan aku terus gagah berdiri berusaha untuk dapatkan phone impian aku dengan duit yang aku peroleh atas usaha aku sendiri . InsyaAllah :')

Thank You Mama . I love you .

Okay esok . Nak cuci toilet semua . C ya ! :"D


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D