Aaron aku punyaa ke kau punyaa ? XD



Assaalamualaikum !

Hye korunk ! :)


Sekarang , 2:12 AM . Mostly , family , sir , close friends , buddies akuuu semuanya dah tidur kodd . Dari ramai-ramai tuuh kawan kat FB , tinggl 58 orang je yg still online . Pasai tuu kaa , tak ada sapa dok like status aku . Haha . Aku post soh hangpa pi singgah blog aku , baca sat . Bila hangpa online nanti , terus pi singgah blog matabuulaat nii , iye . *Haha , tak malu , promote , blog sendiri XD

Dariiipaaadaaa tadiiii , dok lagu sama jaa aku pasang . Putarputar , ost ombak rindu nii . Laguu dia kedengaran sedih tapi bestlah weh . Suara Adira , sedaaaaaappp ! :) 

Ni haa , pi dengar , cepaat .

First , dengar lagu nii , Hafiz & Adira - Ombak Rindu , pastuu , bukaak tab baru dgr lagu nii pulak , 
Lara Lagi - Adira . Pastuu , last last , dengar yg nii pulak Hafiz - Untuk Mu

Haaaa ! Dah dengar ? Okay , tengah dengar . *Sorry :D

Amacam ? 

Sekarang Aaron Aziz tengah hot sekarang nii . Nama dia tengah naik . Semua dok kecoh dok adore Aaaroooonnn gilagila sekarang nii ! Perempuan mana yang tak nak laki macam Aaaarooonn tuuh ! HAHA XD Dahlah tough , handsome pulak tuuh , handsome gilaaaa , kalah kau Afif ! Nak laki macam tuuh bole ? Hahahaha . Lepaaass tgk Ombak Rinduu , aku pun jadi turut sama adore Aaaaroonnn , wehh ! Hahaha . Sweet gilaaa laah ! Kau , better pi tengok ! Kena tengok ! Support laah sikit filem kita ! Orang Malaysia buat nii ! Serious to say laah , ehh , kalau movie , mmng cte Melayu aku tak layan , boleh kira dua jari , bape kali aku masuk wyg just nk tgk filem melayu . Haha . Tapi kali nii , wehhhh , boleh tak aku cakap , aku tabik springgggggggg gilaaa kat Osman Ali ! Haha . Sape Osman Ali , haa ? Aku pun tataw ! Wa kasi lu , 555stars laa , brader ! Filem luu berjaya buat wa taching . Leleh , bhaaai ! HAHA . Tah pape tah yayah nii . Ehhh , biarlaah . Siapa suruh buat filem masyuuukk sangat ! XD 

Time tgk movie tadii , aku terfikir jugaak , isteri dia tak jelesss ke , haaa ? Aaarooonn sweet gilaaa dalam movie nii ! Tak jelesss ke dia , haa ? Okay , tak apa , mungkin dia dapat lagiii sweet dari tuuuh , kan kan ? ;)
Untunglaah dia , kan . Mesti bangga gilaa ada suami macam Aaarrroon ! :D


Alahai , Aaron , kau jangan nangis lagii iye . Murah sangat air mata kau . Tapi aku faham , bila lelaki dah sayang punya sayang gilaaa dengan orang yang dia sayang punya sayang gilaaa , sure air mata dia akan jadi murah time tuuh ! Betol tak ? Lelaki ego semua sama . Tinggi gilaaa nak m****s tapi hanya akan ada seorang wanita je yang boleh rendahkan ego dia . Percayalah cakap aku ! 


Mak aku cakap - If the b*t** flirt with the man you love , just let her keep him cause ukno y ? 
The real man can't be stolen unless he wants to !

&&

"The real men don't love the most beautiful girl in the world ,
they love the girl who can make their world the most beautiful !"


Tadii jugaak aku bukan setakat tengok Ombak Rindu , tapii aku tengok jugaak Breaking Dawn ! Haha , 2 sekaligus ! Ni semua sebab mak aku yang baik hati sangat nk layan aku ! - Ahad 4/12/2011

Okay , aku memang fan twilight dari awal sampailah sekarang ! Haha XD , ada orang cakap , mcm bodoh je , tgk movie nii . Haha , talk to my hand , lah , wehh , peduli apa aku , korunk nk ckp . Haha . Aku tak kisah . Breaking Dawn - Part 1 , bagi aku , okay , macam biasa , ofcuzlah best kan , tapi ada betul jugaak cakap Afif , merekamereka nii bnyk ckp dlm movie nii , tapi overall still awesome . Aku tunggu BD - Part 2 ! Haha . Entah dapat entah tidak aku tengok nii . Rasa-rasanya tak lagii aku dapat jejak cinema . Start je tahun depan , everything akan berubah . Aku akan ubah schedule aku . And especially the most is , aku nak beat diri aku sendiri . Tak perlu nak lawan orang yang hebadd selagi diri sendiri belum pasti hebaad ! Lawan diri kita yang malas nak ulangkaji nii , yang malas nak bukaak buku latihan nii , yang malas nak buat ituini , yang asyik nk tidur je yang asyik nk hapdate blog je yang asyik nk berFB je yang asyik nk berTWEET je ! Okay ! Demi future kita , wahai kawankawan aku yg nk ambil SPM thn dpn :) 

P/s : Mama , kalau along ta sempat nk tgk BD-Part 2 . Beli CD je utk along pun jadilaah :D (see , how much I wish I wanna watch that Part Two)

Tadii singgah Ampang Walk . Lunch kejaaap . Thnxx ma for bringin us to that beautiful cafe . Alaala mat saleh cafe dia tapi perghhh makanan dia , wehh ! Sedaaaap ! Owner cafe Melayu ! Masakan pun masakan MELAYU ! *Malaysia mmng kaya dgn makanan yg sedapsedap :)






-Floral Cafe , Ampang Walk :)

Okay , sekarang 3:24 AM . Aku nak pi tidur . Kang kalau ta tidur langsung , aku mcm orang mabuk siang malam peningpening blurblur >.< 

Haaaa ! Sebelum tuuh , aku nak habaq nii , aku lega sangat , weh . Finally finally ! Mak aku bagi aku klua setelah sepanjangpanjang cuti nii aku tak hang dgn sesape ! Thank you very much ! See ! Mak aku memang sayang aku ! Aku janji nii , aku tak buat benda bukanbukan ! Trust me ! :) Heee , nmpk sgt aku nii ank nakal . Mak aku susa betul nak prcya aku . Haha . Tapiiii now , mak aku bagi ! Aku janji aku janji DEMI-ALLAH tak buat benda bukanbukan ! Okay , ma ! :)

Chaww bebeh !


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D