Adik ?

Tak akan satu entri je aku post . 
Haamekk kau , aku post laagii .
Banyak benda nak share .
Tak apa , kan ?

Assalamulaikum ! 
Hye korunk ! :)



Rantai "DEAR" - RM 10.00
Spec tuuh ! Leopard ouhh bingkai dia ,
SUMPAH COOL , aku ckp ! XD
RM 25.90


Novel Ombak Rindu - RM 19.90
Word Search - RM 4.90

P/s : Orang cakap novel dia lagi best dari movie . Okay , fine . Aku beli , aku baca ehh ! ;)


Seronok kan kalau dapat spend time dengan mak kita , adikadik kita ? Bila ada yang buat lawak , kita mula gelak terkekeh-kekeh mcm monyet sampai berguling-guling kat lantai . Seronok kan ? Ddk depan meja makan , borakborak lepas makan . Time makan pun ada je yang menggelikan hati aku . Adikadik aku nii bukan setakat gedik tapi lawak sangat rupanya . Mana tak aku tak terikut diaorang :") Tapi , aku bersyukur , walau macammacam yang menimpa , kami masih boleh merasa nikmat bahagia . Bila bersama mama dan adikadik , hatiku terhibur . Akulaah orang yang akan gelak paling over . Aku kalau ada yang terlalu menggelikan hati aku , sure aku dah gedebukk , gedebukk , terguling dekat lantai . Thank you , for the moments , family <3
Dalam bilik mama taadii , aku perasan , ada a few kertas yang dah kena conteng terlekat dkt wall . Aku pun tengoklaah . Sebaak , ukno bila tengok , ruparupanya adik aku , Irfan lukis gambar family . Oh my , kenapalah , adik aku nii comel sangaat . Tengoklaah tuuh , siap ada gambar atok yang memang tengah sakit skrg nii , ddk atas kerusi roda . (Doakan samasama , iye utk atuk aku T_T ) , gmbr aku , tgk baju yang dia lukis kat aku tuuh , ada belt laagii tuuh . Dia ckp dia lukis mcmtuu "Along kan pernah pakai baju macamnii" :") Tengok tuuh ! Ada gambar kaksu (maid) pulaak tuuh , pakai kain batik :DD


Alahaai , Irfan <3 Since , cuti sekolah nii , aku rasa close sangat dengan adikadik aku especially Irfan . He's being so so and so cute , wehh . Ta bole aku nak marah dia . Ada je benda yang buat aku sejuuk tengok dia :") 

P/s : Along sayang adik , okay . Remember that <3


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D