Ingat lagi ?



Assalamualaikum ! :)

Ta jawab dosa ? 

Hye korunk ! 


Alhamdulillah , tak sangka lepas tuition harinii , aku jumpa kawankawan lama aku . Aku gembira , aku senang hati . Okay , mulamula tuuh , sumpah aku cakap , aku feel macam , "Aaaaa,seganlaah,dahlaa baru daftar,tibatiba baru nak masuk,jumpa mcmmcm org tatentu pasal kang , ACONO tuuh?" Sumpah , aku rasa macam orang yang tak cool langsung beberapa jam sebelum pergi tuition . Harinii , class bio . Pukul enam lebih aku dah mandi , wehh . Cehh , takut lambat punyaa pasal . Almaklumlaah , aku siaap mcm mana kaan . Tunggu aku siap , korunk boleh sempat tidur dulu , makan kenyangkenyang dulu ;D Sebab tuuh , aku siap awal harinii . Kau tahu , aku sempat laagii , usha blog matabuulaat . Aku pi baca entrientri sebelum yang aku post . Okay , ada tuuh , aku senyum sorunksorunk , sengih sorunksorunk , kutuk blog aku sendiri . Haha :) 

Masukmasuk je class , Alhamdulillah , keadaan dan orang sekeliling dapat menerima aku . Ececeh . Ayaaat :D Tak ramai mana pun dalam class tuuh . Okay , orang pertama yang perasan aku . Kau tahu siapa ? Kau nak tahu sangat kan , Afif , aku jumpa siapa , kan ? Kan ? Aku jumpa , nyah , weh ! Haha . Bukanbukan ! Marah , mak nanti kat aku ! XD Aku jumpa , Azizul ! Dia panggil aku apa kau , tahu ! KAMBING , bekbek je dia tadi dalam class ! Haissh , rasa macam nak bagi sebiji kat dia ! >.< Tapi syukurlaah aku , ada dia . Sekurang-kurangnya aku oklaah sikit . Ada orang yang aku kenal :D 

Bukan dia je aku jumpa , aku perasan dalam class tuuh ada Fatin Nabilah (Fatin Treng) :D Ada Aiyna Nazieha , girlfriend kau AFIF :p Syazreen sampai agak lambat dari aku . Teacher dah paspas kertas , baru sampai ;)) Sampaisampai jew dah cuit aku . Terkejut aku . "Haaii Syazreen" Happynya kitaorang bila jumpa . Dia dah nak duduk sebelah aku . Tapi kawan dia panggil dia . Haha . Kalau duduk sebelah aku , kitaorang bukan buat kerja nanti XD Alaa , sebelah aku , bukan tak ada orang , sebelah aku Raudah , dia yang ajak aku pi tuition KCM nii . Bestfriend aku waktu kechikechik duluu . Sampai sekarang , wehhh <3 Kasi hug dengan kiss sikit dekat dia :)

Adalaah jugaak gelakgelak dalam class tadii . Budakbudak lelaki yang tak aku kenal , buat lawak kemain lagii . Teacher pun turut sama terkekehkekeh GELAAAK :)

Hydrophobic , Hydrophilic - Soalan struktur , apa function mereka ?
Ingat iye caloncalon SPM 2012 , Jgn jwb , 
"Hydrophobic - Hate Water
Hydrophilic - Love water"

:))

Tapi jawaabblaah ,
Hydrophilic - Attracted to water
Hydrophobic - Expelled the water
(2 marks , iye :)

Laaagii , aku jumpa Mira Ahmad . Dia duduk sebelah aku taadii dalam class bio . Okay , I like her hair ! <3 Rindu rambut lamaa akuu T__T Mira , kau cantik laah :p Lama tak jumpa dia . Mira Ahmad nii , kawan waktu kechikkechik jugaak . Yang time darjah tiga , kitaorang suka buat biodatabiodata dalam buku kosong . Wanawani . Lawalawa . Alaa , korunk jgn tipu aku , korunk pun buat kan ? Ada yang sampai sekarang laagii tuuh ? :p Pastuu , Mira nii kaan , rajin tulis lirik2 laguu dalam buku conteng dia . Waktu kechikkechik dulu , setiap kali birthday aku , mesti aku buat party . Haha . Diaorang antara yang sure confiirm dtg and bawak present ! Ingat laagii kan , aku ! Aku bukan dengan Mira je . Ada lagi sorunk , Amalina . Kita tiga orang memang agak close . Duludulu apa kita panggil , KAWANRAPAT , KAWANBAIK , BFF gituuu ;) Rinduunyaa :'( Nanti kita lepak laagii , iye , samesame :)

Lepas habis class , aku bukan reti nak balik rumah . Aku pi singgah rumah Raudah . Sajasaja . Nak mainmain dengan dia macam duludulu ! XD Borakborak . Buat lawaklawak bodoh aku . Dgr ceritacerita dia . Sekali lagi , aku menjadi pendengar . InsyaAllah , pendengar yang baik ! :")

Lepasstuu lepasstuu , mama datang fetch aku . Okay , dia pi ajak makan Tutti Frutti . Okay . Laayaaan . Kau tahu aku jumpa siapa ? Homaigaad ! Ramai betul orang aku jumpa dalam satu malam ! :D Nurul Haziqah bt.Mohd.PAUZI :D Iqa !!! <3 Dia bukaak je pintu , dia perasan aku . Aku pun perasan dia . Hee . Wehh , awat ang kurus keding sangat , aku jatuh gedebukkk gedebukk , wehh , tgk kau . Hahaha . KALAH , aku yg berbadan gedempol nii :)) Btw , nice to meet you , laah . Ta sngke , kau still ingat aku :")

Aku senang hati . Aku gembira . Terima kasih , korunk untuk malam nii . Kepada Fatin Nayli yang sedang bermesej dengan Fatin tadi dalam class . Aku dah jawab salam kau . Hee :) Kau pun still ingat aku . Terharu . Bajet je aku nii , kan ? Hey , hey , siapa yang ta terharu bila ada orang ingat kita ? Aku appreciate sangat kalau ada orang still ingat aku . Ingat nama aku , Izzati . Ingat panggilan yang aku sll kena panggil , kambing >__< 

Thank You , korunk untuk malam nii , iye ! :)

Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D