Bosan ?


Assalamualaikum , hye awak , awak dan awak :")

Macam mana mood kau orang harinii ?
Okay ? Biasa-biasa je ? Ke sama macam aku , Hari yg membosankan ? >.<
Disebabkan semalam aku tidur lambat gilaa , bukan lambat gilaaa , memang tak tidur langsung ! Semata-mata nak main-main dengan blog aku nii . Dok tukar sana tukar sini , ubah itu ubah ini . Entah , semalam macam bersemangat gilaa nak betulkan blog sampai dah azan subuh , aku belum jugaak tidur . Entah , mata segar gilaa , ta mao jugaak tidur . Entah , aku terfikir macam , nak ubahubah sikit blog aku dengan kreativiti aku sendiri , without bantuan mana2 pihak . Aku terfikir macam , mungkin bukan harinii , mungkin bukan sekarang aku betul2 dapat focus dengan blog aku nii . Maybe one day kan ? Lepas SPM , mungkin :)  

Disebabkan semua ini , aku jadi blurr gilaa the whole day harinii . Lepas solat Subuh , ingat nak tidurlah kan , tapii , kena teman mama dekat bawah , buat breakfast semua . Sembang2 dengan mama , pagi2 dah buat hiruk aku nii . (Just wanna see her morning smile) Okay , lepas dah breakfast , okay , breakfast harinii mama buat nasi kerabu tapi lain yang aku makan , cucur ikan bilis . Sedaap . Aku suka . Janji ta campur dgn udang , lepastuu gunting kechik2 , cicah dengan sos cili . Ok , sedaap , ouhh :D 

Lepastuu , lepastuu , naik bilik , hajat dihati nak sambung tidur yang tertangguh tapii belum apeape lagii , mama dah ketuk pintu , suruh tolong dia kejaap . Okaayy , anak yg baik kena dgr ckp mak diaa >.< Habis jea tlg mama , okay , otak aku da taleyh function , dekat situu jugaak aku terlelap . 
Lepas beberapa minit aku bangun ... Bila aku bangun .... 










Okay , seluar aku habis basah .....
AKU KENCING  ?!
TAK KAN LAAH KAAN ?!





Okay , pandang sebelah , adik aku sedap tidur , Padahal dah basah lencun dah dia ...
Haishhh , Irfan2 .... >_<


Terus lepastuu aku tukaa seluar semua , sambung tidur dalam bilik aku ... Baru nak lelap ... Bibik aku panggil ... Aiyaaaa ... Kalau macamnii bila aku dapat tidur dgn aman , HAAA ? >.< 
Turunlah bawah , blablablaandbla ... aku ta fikir ape daah , terus baring TIDURR kt bwh uhh .... zZzZ ....

Sepanjang harinii , masa aku banyak dihabiskan dengan tidur , tidur dan tidur . Aku tahu tak elok , tapi peduli apa aku . Kepala aku macam kedepankebelakang , baik aku tidur jea . Even daa mandi pun , aku still nampak katil , katil dan katil ... Sepatutnya study physics harinii , tapi tak sampai 30minit pun aku dah buat peta awal2 dekat buku physics uhh >.<


So , Pengajaran ? *Jangan tidur lambat2 lagii , ehhh , bukan2 ... JANGAN TAK TIDUR LANGSUNG ! 


Untunglaaahh adik2 aku harinii , XBOX 360 menemani dia orang . Tak ada laah boring sangat . Tak macam aku , boring tahap apa pun aku tak taw laah , dok lompatlompat , main sorunk2 , tataw nak wtpaa , MAKAN jealaah aku .. Haishh , mana tak gemuk gedempol ... >_<

Betul lah kan ? Bila sampai satu tahap dah tataw apa lagi boleh buat , apa lagii , MAKAN laah kaan ?! ;D




UCAPAN PENDEK UNTUK MAMA <3
Penat tengok mama ulang-alik sana sini ,
layan kami berempat , mama try jugaak no matter what untuk fullfill 
apa yg kitaorang nak , just to make us smile . 
Mom , thankyou for being such a wonderful mom to me and to the brothers .
I love you , and I promise I'll make you smile till the end of my life :')

Just found this picture dekat BB mama ,
can't stop seeing looking smiling like idiot  tengok gambar nii .
Comel kan comel kan ? Hahaha :p


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D