Bad Mood ?

Assalamualaikum :)

Hye korunk !

Waktu menulis 12:54 pagi . 


Okay , okay , macam mana hari korunk harinii ? Okay ? Good ? Better than yesterday ? Hopefully , semua okayokay jew , iye :] Hrmm , actually , hari aku tak berapa nak elok sangat , mood aku terganggu . Asyik nak angin je . Aku geram , aku rasa nak geram je laaah . Kemain panjang lagii muncung aku tadii dalam kereta . Aku sebenarnya geram campur sedih campur tak puas hati , sebab , aku minta nak keluar nextweek dengan kawan tapi mak aku tak bagi . Mak aku macam tak yakin dengan aku . Yelaah , anak nakal macamnii , mak mana nak percaya sangat >.< Dia risau laah tuuh takut aku dok keluaq pi buat benda bukanbukan lagii . Haha . Cuti nii mana ada aku keluar hang manamana dengan kawankawan aku . Betol dak ? 

Selalunya , kalau balik cuti , takdenye aku dekat rumah . Keluar laah , pi cari angin segar dekat luar . Ni dak , aku duduk jaa rumah . Haha . Nasibnasib ... Ape bole buatt , kang kalau aku lebeyhlebeyh kang , mak aku terasa hati dengan aku ...Tapi entahlaa tadii dalam kereta , mood aku macam tak bape nak betol . Ada suis dengan fuis mana-mana yang terlonggar sikit , kodd ? Tuuh yang muncung panjang jaa dalam kereta tadii ... Diam je laah ... Tak bercakap satuapepun dalam kereta sampailaah aku tertidur .... Aku kalau dah msk kereta , mmng tidur jealaah , takde bende lainlaah ... Haha . 

Harinii , aku dengan Izzat ikut mak aku pi buat urusan dia . Pi laah ikut dia sana sini . Hantar borang itu , ambil borang itu . Yelaah kan , nak uruskan adik aku yang lagi sorunk nii nak msk asrama laah katakan , insyaAllah insyaAllah , dia dapat , amiin aminn :) 

Okay , ma , thankyou for the food . Sedaap , lunch aku harinii . Makan kat area kampung baru tuuh . Kemain sesak lagii orang . Haha . Lunch time kaan ? Sure crowded . Aku tataw ape nama restauran tuuh , tapi aku bgtahu korunk ehh , mknn nii even just macam alaala minang macam tuuh , tapi superbb kodd ! :D Tadi kaan , aku makan sebelah dua uncle nii , ada uncle sorunk tuuh , comel jea . Macam kurang selesa dgn keadaan kedai makan uhh yang kemain sesak dgn org . Nak duduk pun kne himpit2 . Haha . Muka dia kelakar , macam Mr.Bean . Hoho . Aku dok ngumpatngumpat dia , tahu dak dia pakai kereta apa ? Haha . VW , bhaaai . Phewiit ~ Bayangkan , satu hari nanti , aku akan bawak jugak VW . Huiyooo , class tak class ?! Siapa yang tak teringin pakai kereta mewah kan ? Tipulaah , tak apa tak apa , prjlnn jauh lagii , otw otw , nanti ada duit banyak , aku beli 1 utk aku , 1 utk mak aku , 3 utk setiap sorunk adik2 akuu . Haha . Kemaainn berangan lagii aku ! InsyaAllah , kalau ada rezekinya , ma :')

Oh ho , senang je rupanya nak kembalikan mood aku . Treat aku MAKAN laah , bagi aku kenyang ! Sure aku ada mood balik :DD 

Ermm , harinii , class physics macam biasa . Aku agak mengantuk . Tak henti2 menguaaapppp ~ Mr.Cheah buat lawak sikit yang aku rasa bole tahan laa lawak dia . Hee . Thnxx yaa , Mr.Cheah cause faham saya . Okay , kau orang tahu Mr.Cheah panggil aku apa ? "NOR" >.< Dia susa nak sebut Izzati agaknyaaa :D First , dia sebut Izzati , kedengaran macam agak lain bunyinya di telinga aku niih . Haha . 

Okay , mungkin aku nak p***** agaknyaa . Tuuh yang jadii macam nak angin jea . Haha . Biasalah tuuh kan ? Perempuan ... :D 

P/s : Ta jadii tengok Breaking Dawn . Haisshh , ni semua sebab jalan nak ke Pavi kena blok ! Hissshh ~ Ada concert ape ntah ! Sesuka hatii je nk blok jalan , kete mak aku nak lalu pun susa . Haha . Sepanjangpanjang jemm , ddk dlm kereta mcm org bodoh , mengeluh pnjng , usikusik adik aku , Irfan . Gaduhgaduh sikit . Kenapalah mcmnii , terlepas movie mlm nii , huuhh , sebaik aku bawak bekal cheesetart blueberry . APE !? MAKAN LAGIII ! Haha :D Okay , Ahad , aku tunggu kau . Please be nice , iye . Aku harap mood aku okay . Bukan harap , AKAN okay ! Amiin :) Teringin nak makan cendol laah :D Taknak yg hijauhijau tuuh , nak air dia jea >__< 

Okay , balik masuk bilik , tukar baju semua . Selamat , aku dah solat awalawal sebelum keluar tadii . Ttbe almari aku macam terbukak sikit demi sikit . Okay , aku dah cuaak . Then , aku beranikan diri utk bukak , 


HOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH ! (Sumpah , aku jerit macamnii tadii , TERKEJUT punyaa pasal ! )

Kucing aku rupanya , tidur dalam almari aku . Dah ke berapa kali ntah dia buat aku terkejut .
Dahlaa aku nii jenis manusia yg cpt gilaa terkejut .
Haishhhh ~

Lepastuulepastuu , aku pi turun bwh , lapaa , ade sikit nasi beriyani bwh tudung saji . Apa lagii !? Habislaah aku lahaap semua tuuh ! :D Alhamdulillah , dapatlah sikit alas perut aku , kan ? :D

Ttbe , bila aku dh habis makan tuuh , aku dgr mcm suara org mcm pnggl aku , perlahan je . Siapa ehh ? Aku tgk blkng , takde sapesape ... Aiyok ! Siapa tuuh ? :S


Haisshhh ~

Aha ! Gambar yang aku rasa a bit messy . Dgn tudung yang macam tak betul . Okay , nii je gambar yang aku dapat amek untuk harinii . Aku tak ade mood , cuba utk adekan mood tuuh ^.^

P/s : Ma , sorry kalau disebabkan mood along yang mcmnii , mama ade terasa hatii dengan along . You know I didn't mean it , right ? Perkara biasa , bila nak dekatdekat P***** kan , ma ? Heee . 

Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D