Byebyee :(



Assalamualaikum  !
Hoyaaa hoiii , fuuuuuh , berhabuk dah blog . Lama aku tinggalkan kau , heh ! >.<
Okaaaaay , ini entri terakhir aku untuk school holidays ini , 
Huaaaaaaaaaaa
Dah siap pack barang , dah mandi , dah pakai baju outting semua ,
What else !?
Hye hye hostel , bubyee home T_T



Cuti sekolah yang tak terasa cepatnya berlalu . Rasa macam baru semalam , pergi tengok movies dengan mama and brothers , rasa macam baru semalam , makan cendol mamak dengan mamak mama , rasa macam baru semalam , hari-hari aku penuh dengan tuition , rasa macam baru semalam , lepak-lepak dengan kenkawan , rasa macam baru semalam , lepaskan rinduuuuu dengan awak , awak dan awak !

Okaaaay , SURE ! And absolutely sure ! I'm going to miss EVERYTHING !
Yaaa , and I mean it ! :'(

Thank you for being part of my 2011 , I love you :')

Azam 2012 -

Tak boleh lagi minum nescafe -.-
Tak boleh lagi makan maggi -.-

Haha . Apa punyaa azam laah kan . Okaay , kau diaaam je . Mak aku suruh . Aku kena dengar -,-



So , 2012 , please be beautiful , okaay :')

Salam .


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D