Memang suka lah kan main tuka-tuka -.-



Assalamualaikum !

Assalamualaikum !

Cepatlah buka pintu !

Cepatlah , woii ! -.-

Okay , tak betul . 


You guys ada dengar latest news tak ! Ada dengar tak ? Konserto Terakhir ? That novel ? Okay , novel nii ganti Interlok . Start tahun depan , ye . Okay , aku hembus nafas banyak kali , SEBAIKLAH aku belum start baca Interlok lagi . Kalau tak , memang nahas lah siapa yang sesukaa je main tukatuka nii . Aku cin-cang habishabis . Okay . Kejam . Aku tahu tuh . 

Apa-apa pun , kepada yang dah baca Interlok itu , tahniah lah . 

Apa pasal lah tuka-tuka nii ?

Konserto Terakhir ?




Novel apa pulak nii ?

Macam hapa lah , kan ! >.<

"Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Seri Abdul Ghafar Mahmud
berkata, penggantian teks Komsas bagi mata pelajaran
Bahasa Malaysia itu melibatkan pelajar bagi Zon Dua
meliputi Negeri Sembilan, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
dan Putrajaya serta Selangor."

"Novel Konserto Terakhir telah melalui proses penyaringan
dan pemilihan yang ditetapkan, dan sesuai digunakan
sebagai teks Komsas berdasarkan nilai-nilai dan
mutu karya yang dihasilkan,” katanya dalam satu kenyataan
di sini hari ini

Okay . What ever . Janji aku belum baca Interlok lagi >.< 


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D