Jom laaah ! :]



Assalamualaikum ! 

Hye korunk ! :)

Sehaat ? How's haa , uoll punyaa day ? OKAY ? ;)
Hope everything , okay , kay !
:)

Actually aku ada a few benda penting nak bagitahu . Korunk nk aku direct je , ke , or nak aku buat ayt merapumeraban aku duuluu , baaruu laah bagitahuu benda penting2 uhh ! Haha . Tak nak ? Naak ? K . Fine . Aku tengah excited nii nak share bnyk benda nii ! Aku tataw laah bnda pnting yang aku nk bgthu nii old fashioned ke hape ! Tapii aku tetap jugaak nak share ! :D

Sebelum aku mulakan , apa kata , hangpa semua click duluu , gambar comel bawaah nii :DD

Daah tekaan ? Okay , cun ! :)


CHHHURRPERS ! *Churp Churp 

Tahu ?
Kalau tahu , bagus ! Kalau yg tak tahu ? Churp Churp nii mcm NuffNag jugaak . Baagii new bloggie yg nk income lebih kaan , why not buat ChurpChurp nii ! Laagii mudaah kodd aku rasa berbanding dengan NuffNag . Cause NuffNag takes time jugaak nak increasekan income kita , so why not , kita beralih pulaak ke CHURP CHURP ! ;)

Duluu aku ada laah jugaak dengardengar about ChurpChurp , NuffNag , iklaniklan semua nii . Taapii at that time , aku tak ready laagii nak bubuh iklan dalam blog akuu . Taapii , entah tataw laah semalam tangan aku gatal gilaaa , masuk kan iklan iklan ChurpChurp dalam blog matabuulaat nii :D

So , bloggers , especially new bloggie laah kaan ! Jomlaah ! Kita tak tataw rezeki kita kaan , belum cuba belum tahu kaan ! Betul taak ? So , why not ?! ;) *Sikitsikit lamalama jaadii bukitt , ouhhh !

Dah terbukaa haatii nak sign up ?
Okaayy jom ! :)
Yaaay ! Awak pun macam saya dah ada ChurpChurp yang comel nii ! :) 


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D