Jatuh , bangun balik !



Assalamualaikum !

Hye korunk ! :)

Waktu sekarang : 3:48 AM
Kemaainn "awal" laagii kaan , aku hapdate blog !
Susah laah sekarang nak hapdate . Sibuk dengan tuition .
Lappy yang boleh guna pun satu . Shareshare dengan Imran .
Korunk faham kaan ?
Okaay , aku hapdate sekarang , okaay :")

Lagu sekarang : Hafiz - Untuk Kamu - OST Ombak Rindu 
Lagu daah lapok ? Eh heh ! Mana ada , okay ! 
Laaguu bestt nii , ce try dengar ! ;)

Gambar sekarang : (Alaahaai , tak ada gambar nak share harinii >.<)

P/s : 13122012 , kata mereka , mereka nak pi terjah rumah saya .
Awak , awak dan awak , pintu rumah saya terbuka luas untuk awakawak , ye :")
Jemput datang , jemput ziarah saya yang dah makin gemokk nii >_<

Nanti kita tangkaptangkap sesama , kay !
Hrmm , nak msk ape ehh utk mereka ? :|


Korunk korunk ! Harinii buaat hape je , haa ? Tahu taak 12122012 nii , hari hape ? >.< Tuition cancel pun sebab harinii . Sultan Selangor tak silaap punyaa Hari Kelahiran . Betul daak ? Korunk tgk tv taak ? Korunk tahu taak pasal nii ? Haaha , okay , aku pun tak taw sebenarnyaa . Kawan aku bagitahu macamtuu , aku pun iyekaan je laah . "IYELAAH KODD , kaan?" >.<

Hari aku harinii , di "WASTED KAN" dengan tidur . TIDUR tidur dan TIDUR . Teruk kan aku ? Teruk . Okay , aku tahu . Alaa , suresure ada jugaak yang macam aku , kaan ? Malam buat macam siang , Siang buat macam malam :D Okay , geleng kepala korunk sekarang . Katakan , haishhh , budaaak zmn sekarang nii XD

Penerbangan dari London untuk sampai ke Malaysia mengambil masa yang "AGAK AGAK" panjang , ye . Harap maklum ;) 

Sampai sahaja di Malaysia . Okay , baru aku tersedar dan terjaga . Aku atas katil laagii rupanyaa even matahari dah tegaak gilaa . First thing yang terlintas di fikiran saya ialah awak . Haha . Senyum and sengihsengih sorunk . Okay , aku tipuu . Tak adonyaa , nak sengihsengih sorunksorunk tghtgh haarii butaa mcmnii >.< 

Kau tahu aku pk apa ? Aku pk , aaaaa >.< Suapkan aku duluu fries MCD yang korunk tgh mkn sekarang ;)

Aku pk aku dah nak kena balik daaah :'( Okay , bkn setakat tuuh aku pk . Aku pk ....

CHEMIST PHYSICS BIO ADDMATH !! (Chptr f5 ta sentuh laagii!)
SEJARAH tak revise apeape sangaat !
BM - Interlok baca sikit dah tidur >.<
BI - Literature ? >__<
AGAMA ? Sikit baaruu !
MM - Cikgu Noruddin ? Saya rinduu cikgu (Y)


Aiyaaa , korunk ! Banyaak laagii nii ! 
CHILL ? Dah takboleh nak chill sangatlaah korunk .
Tiap kali aku bangun dari tidur , mesti aku rasa macam dah running out of time daah ! Bilabila masa je akan times out ! Hoiyaaa ~ 
Okay , korunk kata aku x cool ? K . Fine . Terpulang . 
Tapi korunk nk ke rasa x cool bila result SPM keluar nnt .
Takyaah pergi jauhjauh laah , nextyear , korunk nk ke , terhegeh-hegeh baruu nak cri buku f4 ?
NAAK ? 
Aku taknak , weh ! Tiap hari dia dan dia ingatkan aku about SPM .
Aku cuaak , tahu taak . Semalam punyaa semalam , aku boleh laagii act cool , chillex laagii taapii harini daah 12122012 tahu tak ! Tinggal 2minggu je laagii sblm aku kena balik hostel ! >.<

Aku bknlaah bdk nerd yang blajaa je 24/7 . Taapii aku , weh . Pun nak brjaya jugaak . Nak tgk mak aku nangis berbahagia sbb aku berjaya satu hari nanti ! Aku jeless tgk bdkbdk cina especially . Pandaipandai belaka , naa ! >.< Aku ingat aku ingat ! Allah tak tengok pada hasilnya tapi usaha kita ! So , jom jom , usaha jom ! LEBIH SIKIT klu rasarasa nak dapat result LEBIH BAIK . Haha ;)

Pertama , JOM ! Set kan , kita belajar nii ilmu Allah . Jadi tetapkan hati , belajar kerana kita nak peroleh keberkatan dari-Nya ! Okay :")

Kedua , DISIPLIN ! Haha . Nii aku payah sikit . Tapi sikit demi sikit aku cuba . InsyaAllah , Allah akan sentiasa bantu hambanya ! Pandai disiplinkan diri , bila waktu blajaa , blajaa , bilaa waktu ber-FB , ber-TWEET , ber-BLOGGY , barulaah , ye ! Makesure , kite blajaa duluu , ye ;)

Ketiga ? Haaa ! Sebelum belajar , kalau asyik lupaa nak ambil wudhuk kaan ? BACA DOA ! Mohon Allah berkati ilmu yang kita pelajari . Supaya senang masuk , senang jawab time exam . Semoga Allah terangkan laah hati kita ! ;)

Okay ! Cukuplaah TIGA ! Kalau beriberi banyakbanyak bukan kita akan buat semua kaan ? Manusia , mudah lupa . Kaan ? So , aku ingatkan diri aku sendiri . Aku ingaat kan korunk jugaak , ye :')

Selamat Maju Jaya . Cehh :") Salam . Takecare , korunk !

Okay ! Percayalaah cakaap akuu , ye :")


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D