Kenapa comel sangat ?



Kan aku dah cakap !
Aku nii memang tak cukup dengan satu entri . 
Tak sah , kalau tak 2 3 entri aku post setiap haarii .
Almaklumlaah , time tengahtengah malam nii jelaah aku dpt pkai lappy .
Siang mak aku kerja , tunggu malam je laah klu nak hapdate apeape :)

So , Assalamualaikum ! :D

Hye , korunk !

Ce tengok nii , ce tengok XD

Irfan - Dia nak ikut hantar aku pi tuition taadii .
Decide pakai baju macamtuu , sebab dekaat luar hujan agak deras .
COMEL , kan ? Macam aku kaan ? Katakan , iye , please ? XD

Okay , ini aku punyaa plan , di sebabkan rumah tak ada payung , 
aku pi ajak pakai plastik macam nii dekat kepala .
Tapi still comel , bukan ? XD
P/s : Ce tengok , kak su . Semangat dia kaan buat idea aku yg tah hapepe !

Ehh ? Taadii kata tak ada payung . Nii ada pulaak nii ? ;)
Terima kasih jiran sebelah . Terima kasih , Aunty Liza sudi pinjamkan payung utk kami .
Psst , aunty Liza nii tauke ladang terbaik punyaa . Kau nak order ayam ? daging ? Bgthu aku , ye ;)
*Promotepromote :DD

Irfan kata dia boring duduk rumah . Nothing to play with . Korunk kena fahamfaham laah , ye , adik aku yg sorunk nii alaala mat salleh sikit . 24/7 cakap omputih :D Kadangkadang tuuh , kau tahu , terkesima jugaak bila dengar dia bercakap . Kadangkadang tuuh , kau tahu , macammacam perkataan baruu aku belajar darii dia . Mostly dari dia . Aaaa , aku sure akan rindu dia nanti T__T

Korunk tahu , semalam aku belajar apa dari dia , 

"Along , what If people said like this"
"Say what?"
"I'm feeling blue today."
"Blue? Maybe he's not well ?
" Yaa , maybe , but actually , it's kind of macam sad laah "
"Ouhh , okaay ."
"I'm feeling blue today" Dia buat muka adorable dia dekaat aku >.<

Haaa ? Hamekk kau ! 

Laagii laagii ,
Adalaah barubaru nii jugaak , aku rasa macam sebe salaah gilaa dengan Irfan .
Waktu aku pergi Mid barubaru nii , pagipagi laagii dia dah pesan , "Along , nak pergi mid , right ? Capture me some pictures ! Ada carnival at the center ." Aku pun agguk je laah . Bnyk kaalii kod dia ingaatkaan aku . Taapiii kesiaan bilaa aku balik , tak tangkap pun picture yang dia naak tuuh . Dia tanya aku taw , macam segansilu , malumalu je nak tanya aku . Takut agaknya nak aku sebab aku still mcm mamai lagi at that time . Bila aku fresh and everything , baru dia berani nak tanya , "Dalam camera along tuuh , ada picture yang adik nak tuuh taak?" Time tuuh aku dah tepuk dahii banyaak kaalii daah ! Oh my , macam mana aku boleh lupaaa ! "I'm sorry , adik . Along betulbetul lupaa . Ada gambar along dengan my friend je dalam that camera . I'm really2 sorry" Dari riak wajah Irfan pun , aku dapat agak dia macam not very happy with my answer .  "Erm , nevermind" Dia bla macamtuu , tinggalkan aku dengan rasa guilty gilaa . Haiyaa , dahlaa , tiap pukul 5 dia akan ulang alik masuk bilik aku , semata-mata nak kejutkan aku tgk Sonny With A Chance dekat Disney . Aku yang suruh dia kejutkan aku . Okay , memang dia buat , wehh . Kesiaan diaa , bilaa dah kejutkan aku , aku just buat donno je . Zzz . "Sorry , Irfan for everything , forgive me ?"

Senang je nak pujuk balik hati si kecil nii <3 Laayaaan diaa . Aku mainmain drawing dengan dia , ajar dia mcm mana nak tukar profile picture dekaat FB , nak tukaa background dekat lappy dia , and the best part is , aku sungguhsungguh buat samasama origami princess dengan dia . Sumpah , wa cakap lu , susah gilaa nak buat origami yang nii . Sekerat jalaan , aku daah give up >.<

Apa korunk rasaa bilaa ada adik yang se-CUTE nii ? 
Pk pk kan laah , ye ;)




Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D