Maafkan ?



Assalamualaikum !

Hye korunk ! :)

Baru sehaarii tak sentuh lappy , dah raasaa macam hape taah >.<

Korunk sehaat ? Hopefully everything just fine , okay , may you've a great day too :D



Haha . Mama mama >_____< Alaaahaai , awat ang dok cari gado dengan aku . Pening daah kepala nii , dok pikiaq acana nak pujuk ang . Okay , bahasa apa aku cakaap nii . Kau faham ? Aku tak faham , aku main belasah je . Marah orang utara , kaan ? (Y) Okay , okay , malam semalam , mama plan nak bawaak we all pi tgk wayang , Arthur Christmas . Kau dah tengok ? Irfan laa nii yang nak sangaat tgk , mama pulaak , laayaan je laah . Lagiipun adik aku , Izzat nak berangkat pergi JB daah . Harinii , dia gerak balik JB . Dia pi dengan bas . Mulia kan hati dia , balik JB , semata-mata nak jaga atuk aku dekaat sana . Kitaorang satu family risaukan atuk . Atuk cepat sembuh , ye T__T *P/s : Doakan sekali , ye , untuk atuk aku :(
Semalam semalam , tak pasalpasal aku not in mood . Haiyaaa , DUSSSHH ! Bila aku turun bawaah , dengan muka gembiranya aku . Tak ada rasa sikit pun nak moody ke hape ke . Aku tak naklaah ruin malam nii dgn mood aku . So , it's better for me to be happy , kaan ? Siapa setuju ? ;)

Aleh-aleh , mak aku tetiba mengamuk , ta tentu paasaal . Dia ungkit balik yang pasal taadii tuuh . Pasaal taadii ? Mesti korunk ta faham kaaan ? Tak apalaah , anggap je laah , yg b4 aku turun nii , aku ada laah mcm gadogado manja je dengan mak aku . And aku pun sure , yang dia faham sangat perangai aku . SO , what the ? Aku turun bawah , aleh-aleh kena macamtuu . Aku cuba nak borak dengan mak aku taapii kena palau pulaak . Mak aku laayaan adikadik aku je . Bila nak dekat sampai Pavi , aku terlelap pulaak . Aku kan dah ckp , dlm kereta aku mmng senang tetidur . Lagipun , belum sampai laagii , JAM pulaak tuuh , dah semua ber-iye kejutkaan aku >.< Haihh . 
Dah bila mak aku macam tak laayaan aku , K , fine . Aku pun buatlaah senyap . Padahaal , tekanan gilaa , aku nak bercakap . Aku nak borakborak dengan mak aku . Nak gelakgelak bila adik aku buat lawaak . Taapii , apa yang jadi dekaat aku lastlast , diaaaaam je laah , spnjng dlm kereta , sepanjang otw . 100% biisuu ! >_____<
Tapi tuulaah , aku still nak ucapkan terima kasih laah dekaat movie yang aku tengok smlm . Sumpah , bnyk gilaa aku gelaak sbb movie tuuh ! Laawaaak dan best ! ;)

Bila dah sampai rumah tuuh , aku perasan , yang mak aku tetibaa langgar blkng aku . Okay , korunk jgn pk yg bknbkn , mak aku sahaja laah tuuh nak amek hati aku balikk . Nak baikbaik gn aku balik . Naik atas , masuk bilik . Tukaa baju semua . Tetibaa , mak aku ketuk pintu . Dia nak laptop . Time dia minta tuuh , aku sebenarnya geli hati tengok muka dia . Nak tergelak depan dia pun ada . Kalau boleh aku memang tak nak benda nii berlarutan . Aku tak suka macam nii . Tapi aku still buat tak tahu je laah !

Laslast , mak aku betulbetul macam tak puas hati dengan aku . Dia hempas pintu bilik dia kuat gilaa . K . Fine , dia makin mengamuk >.<
Aku kalau mak aku dah mengamuk , membebel kat aku , aku memang tak boleh nak dengar . Aku dengar kejaap je , lastlast masuk bilik . Korunk rasa aku teruk ? Haa , rasalaah korunk . Aku tak kesah . Aku pun ada reason aku sendiri . Aleh-aleh dia nak mengamuk , nak angin dengan aku apa pasal . Aku tak apa2 masalah pun , wehh . 
Dah lama aku tak gaduh dengan mak aku , mungkin dia rinduu kodd nak gaduh dengan aku :')
Mama , along tak ada apa2 masalah pun dengan mama . You're just being too emotional , laah . Cool laah , calm down . Janganlaah tetiba nak angin macamtuu . Along pun kadang2 tak faham . Tapi , disebabkan along je yg sll gado dgn mama , along dah biasa dah dengan semua nii . Telan je apa yang mama nak bising dekat along . Along pergi macamtuu je bukan sebab apa pun , along tak tahan nak dengar banyak2 laagii , sebab along takut kalau along bersuara nanti , mama yang akan lebih terasa . I'm so sorry , along pun tak tahu apa pasal kita macamnii . Tak ada ribut , tak ada angin , hujan pun tak lebaat mana , aleh-aleh dah macamnii . Please laah , don't get too emotional laah , kay . I love you , so very much , just sometimes I just don't get it . Forgive me ? :') 
P/s : Aku tak boleh tidur gilaa semalam . Aku bukaak tingkap bilik aku . Kau tahu aku nampak apa ? Nampak rumah ? Ohh , itu semestinya . Betulbetul bila aku bukaak tingkap , aku nampak satu bintang . Terang gilaa ! Aku tak tipuu , kay ! :) Bintang tuuh untuk aku ? Ttiba pulaak aku pi mengadu dekaat bintang tuuh . Haha . Apaapa pun , aku memang tak boleh tidur . Nangis atas katil sorunksorunk , bintang tengok aku , aku tengok bintang , lastlast aku tertidur jugaak bila dah berapa kalii ntah aku guling2 :D



P/s : Mama mama , tak cantik laah kalau marah2 . Tak nak kedutkedut , kaan ? :*




Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D