People Now A Days ?



Assalamualaikum ! 

Hye korunk ! :)

Amacam ? Dah baca dua entri di bawah ? Ngehehe . Entri penting , sure kena baca , kaan ? :")
Haha , people now a days , macam-macam jenis ada kaan ? Macam-macam ragam , macam-macam gaya ada ! Senang cerita , "MACAM MACAM ADA LAAAH!"

Comel , bukaan ? Tak comel ? Cakap comel , jugaak ! XD

People now a days , semakin pandai bergaya . U notice that ? Yang nmpk lama boleh nampak baru ! Nampak classic ! Taak gituu ! Haha . To be honest , aku memang mengikuti perkembangan fashion now a days . Taapi tak pernah terlintas pun nak jadi fashion designer . Tangan kayu macam aku , mana retii sangat . Karang model yang patut ada dua tangan , hilang satu . Acono tuuh ? >.< 
Korunk perasan taak ? Si abang tuuh , si akak tuuh , pakai RayBan . Alala , spec macam JustinBibir tuuh ! Notice taak ? Haha . Actually , tuuh fashion lama-lama duluu . Kan kan ? Tokwan aku ada satu RayBan ! Cool tak cool ! XD Dua beg dekaat atass tuuh ! Sebijikk macam mak aku punyaa yg akuu jumpaa dalam stor ! Duluduluu punyaa ! Eh heh !? Dia punyaa beg macam mak aku laah ! :D

Skirt kembang , baju masuk dalam . Aha ! Semua tuuh , fashion zaman atuknenek akuu . Haha . Tak percaya ? Pii cari gamba atuknenek korunk duludulu punyaa . Compare dengan fashion now a days ! ;)

Actually bukan nak heboh pasaal fashion lama ke fashion baru or whatever , aku sebenarnya nak heboh about people now a days yang menggayakan leopard print . Seriouslaah , tengok nii !
Shawl semestinya kaan ?
Those yang pakai shawl , sure ada satu leopard punyaa stail kaan ? Kan kan ? ;)
Berlambak daah sekarang ! Kalau belum ada , terasa nak ada-ada kan , pi Jalan Tar  , ye !
Seee ! Heels pun dah macam-macam sekarang ! People Now A Days ....
Psst , gilaaa laah klu aku pakai heels tuuh , suresure dah jatuh duluu .
Mak aku pun tak galak kan actually pakai heels tinggi2 .
Pakai wedges cukup , girls pun dah nampak laawaa :")
Handbag ! Bagi pengumpul beg macam aku !
Yang tak sah , kalau shopping mesti akan usha beg ! Ada taak yang mcm akuu ? Haha .
Oh myy , harituu , jalanjalan dengan Syaz , kitaorang jumpaa one handbag , cool gilaa !
Mix dengan jeans ! Haha , hanya mampu tgk je , costs gilaa laah XD

Don't u guys notice this !? People now a days ... Actually more too "perempuan" laah kaan ? ;)

Even nak kahwin pun ! Wedding dress dia leopard print ! Oh myyy >__<

*Tak hengen aku , nak ada wedding dress macamnii .
Kalau addicted sekalipun , tak adanyaa sampai mcm nii sekaalii kaan ? XD

Bukan "perempuan" je , kay yang now a days ada macam-macam gaya . Lelaki pun ! Dia orang pun jaga pemakaian dia orang . Nak keluar somewhere je , semua nak smartsmart . From top to toe , laah katakan . Aku ada adik lelaki . 3 sekali ! Aku tahu laah . Haha . 

Sekarang , aku keluar lepak mana-mana , ramai dah makin lawa , ramai dah makin handsome . Haha (Y)

Serious !

So , guys and girls out there , yang rasa macam rendah diri gilaa , maluu nak berhadapan dengan orang ramai , masyarakat luar . Rasa diri tak lawa tak handsome , tak berapa nak lawa pakai apeapepun , tak cukup lawa tak cukup handsome macam dia dan dia . Come on ! Wake up wake up ! Stop thinking like that ! Masing-masing ada kecantikan and keistimewaan masing-masing yang Allah kurniakan untuk hambanya . Be grateful ! Ingat tuuh ! :)

Awaaak tanya saya "HOW TO BE BEAUTIFUL?"
There are no guidelines to be beautiful , okay ! :)

No need to put so much make up on your face laah , cause your smile is perfect enough to make you stay beautiful ! :")

Salam . Remember , be grateful , always NO MATTER WHAT .

Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D