Right man ?


Assalamulaikum !

Hye korunk ! 

Huaaa (Menguap) Okay , I thought I still can't sleep , even dah pukul 3:48 AM skrg nii .

Okay , menguap lagii . Nampak sangat dah bedtime . Esok
dahlah ada date . Auww , nak dating laah ! :x Aha ! Jgn jelesss u ! (Okay , tipu ! Mana ada aku datinglaah ! Aku baik , jgn risau . Tapi aku still dating . Dating dgn my friend lah , teman dia pergi Mid :)

Haihh , aku nii , apa nk jadii laah cuti sekolah nii . Tidur kemain lambat lagii , bangun pun xnk kalah jugaak . Apa punyaa ank dara laah aku nii . Haishh , kepada lelakilelaki yang tengah baca nii , makesure reject aku awalawal , iye . Kepada makmak yang baca nii , toksah laah minta aku jadi menantu . Aku ta boleh dibuat isteri laah . Hampeh . (Okay , kutuk diri sendiri) Haha . 

Memang ta boleh buat isteri lagii pun . Aku still belajar lagii . SPM pun ta bebas lagii nii . Huahuahua . Taknak pun kawen lagii . Kau nak er kahwin awalawal ? Tak nak kan tak nak kan ? 

Psst , kejar citacita dulu ! Makesure dah buat makayah bangga bahagia duluu ! Kumpul duit banyakbanyak ! Pi travel manamana duluu ! Enjoy first , laah ! Lepastuuuuuuu , baru pk bendabenda nii :D

Haha , cara aku cakap betol er nii ? Betol lah kan , mama selalu pesan macamtuu ! Especially , kita nii perempuan ! Toksah nak gatai sangat nak kahwin awalawal :D

(Tengok aku dah tak menguap lagi . Tak mengantok balik nii )

Aku nii ada insomnia ke ? HAHA XD

Ehhh copp , kejaaaap , scroll atas , aku cakap pasal kahwinkahwin ehh tadii ? 
Aiyaaa . Apa apa laah aku nii . Mungkin aku mamai kodd , tuuh yang terjauh aku tercampak melayang pi tajuk kahwinkahwin nii . (Y)

Okay . Now dah 4:04 AM . 
Emm , kadangkadang tuuh aku terfikir jugaak ,
Apa haa sebenarnyaa ciriciri lelaki idaman perempuanperempuan macam aku nii ?
Haha (Apa aku nii , masuk tajuk nii pulaak)
Betul what ! For early preparations ! Dengan lelaki pun kita kena beware kodd XD
Okay , kejaap , bagi aku berangan , 
*I wish my right man will be the most sweetest person that I've ever met .
*I wish my right man will be the superb duperb cool person that I've ever met .
*I wish and I wish my right man , will be the person to guide me and to hold my hand to right path , Jannah .

Amin :') InsyaAllah ! *Heee .


Wehh , aku ingat aku nak study betolbetol kali nii . 
Doakan iye , aku , one day nanti dpt jadi Dr.Pakar Kanak-kanak !
Amin ! :)

P/s : Nanti kau orang boleh bawaak anakanak korunk datang klinik aku :p

Chaww ! Salam :)



Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D