Sekolah dah bukaak ?




Assalamualaikum !

Hye korunk <3 ! :)


What the , wehh . 28haribuulaan daah kena balik hostel ! Podaah , bukan main awal laagii aku kena balik . Nii semua sebab kursus prefect tuuh ! Alaahaai ~ "Yayah yayah ! Berkorban laah sikit , ye!"

Kepada , kawankawan yang senasib dengan akuu , kita think positive je laah , kay ! Hopefully , kursus nii fun , kita dapat something yang bernilai daripada kursus nii . Lagipun , kalau kita balik awal , everything boleh settle kan awal . Yang best boleh copp katil duluu , locker duluu , kaan kaan ? Ape yang penting sekarang nii , toksaah laah pk sangat about nii , ye . Chill laah . *Pesanan untuk diri sendiri , sebenarnya XD

P/s : Untunglaah , bagi mereka yang balik lambat , ye . K . Fine >.<

Bapaak hectic schedule akuu , wehh . 
Ahad - Class Chemistry dgn Kak Yana
Isnin Malam - Class Chemistry laagii 
Selasa - Okay , aku free :D
Rabu Malam - Class Bio , wehh ! Phewiit ;)
Khamis Petang - Class Physics dgn Mr.Cheah
Jumaat Pagi - Add Math dengan Mr.Cheah

Okay , aku tinggal beberapa hari je laagi , kan . Pii tgk kalendar kalau ang tak percaya ! Memang kan, memang laah , memang ! Cepaat masa berlalu , weh ! Pejamcelik pejam takcelik , eh heh ! Daah naaak balik HOSTEL ! What the ! Haha >.<

23haaribulaan nii , balik JB . Baru start , laah , wehh , holiday akuu ! :D
SINGAPORE to be , insyaAllah ! (Doakan , ye , supaya everything goes fine !)
Aku ada sehari je laagii masa dekat rumah iaitu 27haribulaan .
Awak , awak , dan awak , jumpa saya jomm for the last time ! :'(

Ehem , eheemm , 


Naak naaak ! NAAAK ! Especiaally yang camera tuuuh ! 
Ehhh , taaklaah , semua semua ! NAAAK SEMUAAA :")

Aha , Before thaat , naah , tengoklaah >.<

Mama suruh aku buat benda nii . Okay , aku daah buaat :")
Boleh aku ucpkan terima kasih bnykbnyk dekaat Irfan cause dia bnyk gilaa tlg aku utk buaat bnda nii !
I LOVE YOU , laaah , adik ! I admit it , okay <3
Mama suruh tampal goal poster dalam locker nanti !
Tiaptiap haarii MESTI tengok ! :)
Byebyee korunk ! Btw , daah beelii bajuu sekolaah ? Belii cepaat , haha . Okay , have a nice day , korunk !


Thank you for reading , dear ;]

4 comments:

Qaseh Dania said...

cute lah rantai2 tuuu..comel2..=)) hehe...

dh follow kamu..nnti follwo lah sye if u dont mind..=)

neway, nice blog..=)

Mishter Izwän said...

smart2 . da join sini
join sy balik k di speechless009.blogspot.com

Young GirlDream said...

cheers yayah . zaman sekolah ni lah zaman paling berharga . guna kan sebaik2 nya :)

yayahgraphy said...

Yaa , mama pun ckp macamtuuh , memori time sekolah ta boleh dijual beli ! Haha

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D