Sujud Syukur ? Alhamdulillah ?



Assalamualaikum !

Assalamualaikum !

Assalamualaikum !

Assalamualaikum !

Assalamualaikum !

Hoyaaa , hoyaaaa , huhhhhh ^__^ Bukan main semangat lagi kan , aku ? Okay , aku bagi salam itu , tak nak jawab ? Dosa ? Tanggung sendiri , okay ;) Alhamdulillah . Sujud syukur . Alhamdulillah . Akhirnya , aku dapat online kan diri aku . Setelah dan selepas tiga hari aku berjanji untuk menurut perintah . Janji tak akan aku mungkiri . Ececeh >.< Okay , janji ? What janji , haaa ? Okay , actually , I promised myself , in front of my little brother , Irfan for not playing this "alien" for three days . Guyssss , 3 days , okaaaay ! 3 days ! K . Fine . I know that was not too long . But no matter what , I'm proud of myself ! Okay , gimme five ! ;)

Okay , it's kinda lifeless lately . Haha . Duduk diam-diam dekat rumah dengan Irfan . Hoyaaa , man ! Peaceful gilaaa rumaaah ! Izzat ! Imran ! Where have you been , ha ? Rumah macam apa je , along rindu tahu tak ! Mana pergi bunyi gaduh-gaduh kita ? Mana pergi jeritpekik kau orang , ha ? Mana pergi suara-suara annoying tu , haa ? Okay , mana pergi ? They're at JB , right now . I miss you guys >.< Irfan tengok aku , aku tengok Irfan . Nothing to do . Astro tak boleh on . Laptop tak ada . Okay , apa lagi , yang mampu tidur je lah , kan ? >.< Lifeless tak lifeless ? Nak jalan-jalan pun , aku mana boleh ingkar perintah mak aku . Haha . Lagipun kalau aku keluar , siapa nak teman Irfan ? Kan kan ? Anak yang baik dengar cakap mak dia . Okay . Aku anak yang baik , ke ? Kena fikir balik >.<

A a a a a a a a ! Okay , okay . Stop , with the mumbling , yayah . Erm , erm , erm , erm , Heee :D Can I just say thanks to someone ? Someone that totally care about me !? Can I , can I ? ^.^ 

Mama ! Mama ! Mama ! Okay , I'm running to you , catch you and hug you tightly ! I love you so much :') Thank you very much for spending the nights with me and Irfan . For your understanding ! Thank you <3

Mak aku sangat memahami aku dengan Irfan . Dia cuba sedaya yang termampu dia , untuk buat kita orang happy . Balik kerja , dia belikan dominos . Malam , dia bawa aku dengan Irfan pergi 711 . Buy anything yg kitaorg nak . Esoknya , malam balik kerja je , dia ajak lepak McD . Lepak , okay ? Mak aku pun pandai lepak ! Ka-chooo ;) Malam itu juga , aku dgn Irfan pi serbu stall cd depan McD tuuh . Aku beli 50/50 and In Time ! ;) Ada yang belum tengok ? Nak pinjam ? 5ringgit okay ;)) And esoknya lagi , mama balik kerja awal . Cause kena hantar aku pergi class . Oh my , mama treats us movie that night ! Tak sangka ! Finally , dapat jugak aku makan subway ! Umphhh ;) Masuk bookstore , serbu novel ! Ngehehe . Okay , my days after this not going to be boring anymore . Banyak benda boleh buat ! ;) 

Memang mama sangat rajin melayan anak-anak dia . Aku terharu . Guve me hug , mama ? Big hug ? <3

And I think I'm spending most of my school holidays is having fun at HOME ! Can you guys imagine that ? Selama ini , aku tak pernah nak duduk diam-diam dekat rumah ! Well done , Nor Izzati Hidayah ! ;)

And I think I'm going to miss my one and the only one little hero so badly when I'm going back to that prison oh no hostel :D  Irfan , we spend most of the time together . We feel the "lifeless" time together . We sleep together . We feel the joy also together , ukno ! We eat together ! We play together ! We study together , We pray together ! Too much precious and sweet moment when we're together ! And you're being such a caring , loving and the very cutest boy that I've ever met in this world ! Ahaks ~ Haha . Love struck ;))

Pssst , adik aku yang seorang ini , memang sangat caring ! Aku tak tipu ! Naaah -

Satu malam . Aku kena teman dia tidur sekali dalam bilik mak aku . And aku pulak tak boleh tidur dengan bunyi kipas yang agak menganggu aku tidur . You guys tahu apa dia buat ? ;)

I'm trying and forcing myself actually to sleep and suddenly this cute boy , 

"Along tak comfortable , eh ?" Okay , aku cuma angguk . And he passed me a pillow for me to close my ears :") And then , I guling-guling , still can't sleep . Too much sound . And suddenly this boy ,

"Adik perlahan kan sikit the tv's volume , kay so that Along boleh sleep well" Dalam hati aku , apa aku rasa , hanya Allah tahu :")

Aku still tak boleh tidur >.< And this boy suddenly "Adik tutup kipas , kay . Kita on air-cond" Alahaaai .

And suddenly , you guys know what , bunyi aircond lagi dasyat dari kipas . Haha T_T 

Last words from Irfan , "Hmm , kita sleep dekat bilik along , je , laah" :")

See ! Betapa dia nak makesure yang aku dapat sleep well ! See ! How caring he was ! :")

Tinggal beberapa hari je lagi kan ? Sedih aku . Masa cepat sangat . Aku kena terima . Aku dah tak boleh nak patah balik . Life must go on T_T 

But I'll enjoy everything while it lasts :') Can I ?


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D