Semput dengan SPM ? Baik jangan !



A
S
S
A
L
A
M
U
A
L
A
I
K
U
M
!
:D

Hye korunk ! Hehe .  Hari ini , masuk hari kedua aku dapat me-ONLINE kan diri aku .  Hari ini result PMR keluar , betul tak ? Okay , amacam , adik-adik korunk ? Pe cer result diaorang ? What about adik-adik yang tengah baca entri nii ? Ambil PMR ? Haa , amcm result ? Okay , tahniah buat yang berjaya . Tahniah juga buat yang tak berapa nak berjaya . *Bukan perli , kay . Guysss no matter what ! This is just the beginning ! Chill chill ! Boss boss besar dekat luar sana tak pandang slip PMR nii , nu haa , SPM kau orang  ! Penentu , InsyaAllah :') Jangan mengeluh , jangan merungut , jangan rasa rendah diri , kay . Mesti ada hikmah ! Apa hikmahnya ? Doii . Maknanya Allah suruh kita usaha lebih lagi ! Ada banyak lagi exam yang kita nak go through , kan ? ;)

Okaaay , jadual aku harini agak menyemputkan , MENYEMPUTKAN , faham aku kan ?

Tidur nak lambat je . Bangun pun nak lambat je .   Haihh . Mana tak semput kan ?

Okay , terkejut aku , kak yana call bagitahu  2:30 dia datang rumah . Aku pun me-iyekan  je lah . Ada class chemist rupanya . Dari pukul 2:30 sampai 4:00 petang . Kau orang tahu pukul 4:00 tuh pulak , aku ada class physics !  Sampai pukul 6:00 ! Dengan tak sempat nak lunch , nye ! Haaa , hamekk , 4 jam tak makan apa-apa !  Okay , tipuu , alas perut dengan 2 roti sebelum pergi class physics . Alhamdulillah . Cukup :) Aku mampu concentrate dalam class physics tadi even ada lah jugak aku nguap-nguap "sikit" :D

Nak tak nak , aku kena fight jugak . Last class , kod . Lepasnii mana ada lagi tuition-tuition nii . Lain lah kalau aku ni bkn budak hostel . Boleh tuition tiaptiap minggu kan ? >.<

Apa-apa pun aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih dekat mak aku kerana dah melabur banyak lah jugak aku rasa untuk  aku cuti sekolah nii . Hehe .  

Haaa , nampak  makcik gorgeous sebelaah tuuh ! Tiap-tiap hari mimpi dia kodd XD Tiap-tiap hari ingatkan aku  , "time is gold" "time is precious" "you're running out of time" and blablabla . Haha . Haa ? What ? Running out of time ? Am I ? SERIOUSLY

Fuuuh , yaa , it's true . Tak sampai seminggu  nak habis cuti . Huaaa T_T K . Fine . Menangis macam mana sekalipun tak kan boleh patah  , undur , reverse balik masa , kan ? >.< 

So guyss , we have to move one . 2012 is just around the corner . Huhuhu . Good luck to SPM candidates for next year , yeah !


Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D