InsyaAllah




Alright . Assalamualaikum , hai awak , awak and awak yang sudi membaca :”) But mostly specially I dedicate this entry to you , my only one SyazreenYusri . Cewaah .

:')


Just received this picture from her at twitter . With a sentence that touched me , “I miss her a lot” :')


Hey hye beb ,

You with your characters . Cheer my days . Make me smile . Make me laugh . And still sometimes you annoy me . And still sometimes you make me cry too . Haha .

Thank You So Much for all the precious moments that we spent together .
Kalau nak cerita nak luahkan dekat sini , takut berjela-jela je nnt :”D

Dari A kita kenal waktu mulamula kau tegur aku dalam bilik kuliah waktu mulamula kita semua masuk STJ . “Ehh , budak BTHO jugak?” :') until Z , the last day , the last night , the last hug from me to you , waktu malam kita balik tuuh . Kebetulan ayah kau sampai at the same time dengan mama aku . What a coincidence . Saja Allah pertemukan kita , supaya kau dapat peluk aku for the last time . Hee :”D

Aku tahu kita berdua tak perfect . Cause nobody is perfect . Semua buat silap , begitu juga , aku dan kau .

So , yang lepaslepas , semua aku dah lupakan . Aku dah maafkan everyhting .

Aku sayang kau . Aku sayang friendship nii .

Aku pun minta maaf , okay . For everything , okay .

Meh , peluuuuuk :')

Pesan aku :-
Kau jagadiri baikbaik dekat PLKN nanti .
Ingat !
JAGA DIRI !
Be strong like me , okay ! Hee :')
I'll pray for your happiness and success wherever you go !
I love you and thank you for this friendship .
InsyaAllah , andai ada rezeki , kita jumpa lagi okay . Maybe before kau pergi PLKN ke ? :')
Byeee SyazreenYusri .





Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D