Aku serious nii ?



Assalamualaikum ! :)

Hye korunk !

Okay , aku ada lagi 30minit sebelum MONEY DROP start pukul 10 malam nii di astro ria , iye !
Hahaha ~ New series kodd kat Malaysia ! Jom tengok jom , Kejaap lagii ! Macam best ~

Okay entri nii pun sebenarnya nak ingatkan diri aku yang nakal gilaa , banyak main gilaa , yang asyik lupa gilaa :D

Hahaha . Ape gelakgelak ?! Aku serious nii !? :D Okay . Okay .

Lawa kan gambar nii ?




Okay okay scroll lagi boleh ?












Kalau gambar nii ? Lawa taaak ?






Hohoho . Okay okay , for those yang dah mualmual , tahan jaap ! Ke dah nk kena tekan pangkah dan terus pergi sinki . Hahaha . Sorrylaaah ~ Sebenarnya ada benda di sebalik gambar lawa gilaaa atas nii yg yayah nak habaq mai kat hangpa semuaa :D


Scroll lagii boleh ...

















Haaa ! Nampak kan nampak kan ! Tulaah akibat kalau bawak motorsikal hatihati sangat !
PARAH tahu taak ! Bukan parah lagii tapi M****S daah tahu taak !

Barubaru nii , aku teman mak aku pi kedai . Aku nii memang jenis anak yang ta reti nak turun kalau mak aku pi ajak pergi kedai ke mana ke . Malas :D *jangan ikut amln yg ta baik . Bkn apa , lagu best tgh on air kat radio . Haha .

Tgh aku syoksyok nyanyi jogetjoget dlm kereta kan , aku nmpk sorunk mamat nii . Okay , tak dinafikan , dia ada rupa . Handsome gituu , wehh ! HAHA . Dia tgh borak gn sorunk perempuan nii . Aku assume mungkin perempuan tuuh , kakak die kodd , mungkin mak die kodd , mngkin nenek ? Ehh , tak mungkin . Tua sangat . Haha .

Aku usha jewlaah dia kan . Okay . Tapi satu je , aku macam curiuos , awat cik abang handsome nii jalan macam nii ~ Tak apa tak apa . Still handsome . XD

Nak dijadikan ceritanya kan , wehh ! Kebetulan pulaak , bila mak aku bukaa pintu kereta , dia pun lalu sebelah wehh ! Homaigad ! Dia tegur mak aku ! Dia tolong mak aku angkat barang wehh ! Aaaa , baiknyaaa diaaa ! Sweet kan sweet kan ?! Haha ~














Okay . Aku tipu je sebenarnya . Dia ta tegur langsung mak aku , weh ! Dia buat tataw je ! Sebenarnya kan , weh , bukan itu aku nak bagitahu . Ni haaaa , aku ternampak , kaki dia wehhh ! Jadi betul laah ! Bkn dia sengaja jln pelik tapi mmng die harus begitu ! hohohoho . Teruk gilaaaaaaaaaaaaa wa cakap sama lu kaki dia ! TERUK ! Faham tak ? Aku pun tak sanggup nak tengok . Kaki dia sebelah penuh dengan lukaluka yang baru nak kering ! Homaigaadd !

Mak aku cakap tuu , garagara rempit . Okay .
Aku cuba utk husnuzon tapi ada betulnya jugaak cakap mak aku tuuh !
KAAN ?!


Ishish . Bdkbdk zmn sekarang nii ~
Tapi dia bkn bdkbdk lagii !?
Dia dh bsr pnjng !?
Boleh pk !
Mana baik mana buruk !

Oii , abang handsome , lu letak otak lu kat mana , haa !
Lu tak pk ke mak ayah lu kat rumah !
Cari duit utk lu !
Pagi ptg , cari duit , bagi lu makan !
Tapi apa lu balas !

Tak akan macamnii kodd !

Lu tak takut ke , freefree masuk NERAKA ?!
Haa ~
Okay , wa bukan nk bagi ceramah ke tazkirah ke ape ke ,
tapi sememangnya memang wa tengah bagi lu ceramah gn tazkirah baik punyaa nii !
Pk pk kan laah !
Tak kan , nak meremmmmmmmmm lagiii kalau dah kaki macamtuu !?


Apalaaah nak jadi kaan ?
Macam mana lah bangsa Melayu tak mundur ... Tak ke belakang ...
Cuba tengok , ada err , apek kiut miut uhh pii meremmmmmm ,
aci India pi meremmmmm ...
Tak ada , wehh ?
Belum pernah lagii aku nmpk !
Kalau ada pun , SIKIT , wehh !

Tak ada rasa MALU ke , haa ?
Ke rasa MALU tuuh dah hilang ?
Bagitahu , wa , laaah ~

Lu kata , lu meremmm nak release tension . Nak hidup bebas . Nak buat apaapa yg lu nak . Mak ayah sibuk . Mak ayah kurang bagi lu kasih sayang . Lu tak ada perhatian dia orang . Lu ada problem , macamni laah cara nak solve problem !

Wehh , wadehel laah wehhh , bkn macamnii laah cara dia !
Dah memang terbukti salah daah cara lu tuuh !

Okay ,.copp , pukul berapa sekarang ? 9:55 minit ! Okay , aku ada 5minit lagi !

Okay aku sambung ! ~

Kepada abang2 dan adik2 yang mula berjinakjinak dengan dunia REEEMMMMM niii lebih baik cepat berubah ! Insaf cepat ! Buat susah hidup je laa wa bagitahu lu !

Cuba lu pk , bila lu tgh sedaapsedaap REMMMM , kan , lu mati !
Tak ke siasia ?
Baru umur tak sampai lagi 17tahun , dah mati !
Kan SIASIA tuuh !
SIA-SIA !

"Alaaah , ajal dah nak sampai , nak buat macam mana"

Pale , luuu !
Nii bukan ajal dah sampai nii , nii lu sendiri yang cari maut !


So , kawan , memang ajal dan maut bukan kita yang tentukan tapi acono tuuh kalau kita sendiri yang cari padah . Tak fikir ke kita , Allah tengah tengok kita ? Malaikat tengah catat amalan kita ? Orang-orang sekeliling tengah menghina dan mengutuk kita ? Dan tidak sedar ke kita , yang mak ayah kita akan pasti bersedih hati andai dia tahu anak dia pergi begitu sahaja akibat semua nii ?

Kawan , pkpk laah , aku sayang korunk , sebab tuu aku ingat . Puas dah sampai sakit mata aku tengok bdk2 kita nii , meremmmm ta sudahsudah . Dah lali dah , weh ! Bila lagi kita nak ubah semua ni ? Kalau tak sekarang ?

Fikir masa depan kita ! Fikir mak ayah kita ! 

Tak ke , nanti bila korunk dah kawen dah ade ank nanti , ttbe anak kau jmpe gmbr kau tgh meremmm , lepastuu dia tanya , "Nii gambar ayah ke?" 

Acono tuuh ? Maluu , wehh , MALUUU sangat ...

Kpd adik2 dekat luar sana yg mula berjinakjinak dgn bnda nii , cepat2laah berhenti . SPM belum lepas lagii , dik oii . Jangan cubacuba bnda yang tak baik , yg boleh bawa padah nii , iye . Kalau akak nmpk , hangpa meremm kt area BTHO nii , akak terus gi buat report ! Nak debik hangpa , akak tak kuat , hangpa toughtough belaka XD 

Okay , last but not least , SAYANG DIRI KITA ! :)

*Maaf kalau bahasa dalam entri ini agak tidak sesuai . (Y)

Salam.






Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D