Kau ade ?


Assalamualaikum ! :)

Hye korunk !

Fiuhhh ~ Penat tahu daak ! Tapi for the sake of  TUMBLR , aku sanggup ! :)


JENG JENG JENG ! :D




Lawa kan lawa kan , aku melukis !? Bkn sng ouhh nak kasi aku melukis ! Tgn kayu mcm aku nii ~ HAHA , tapi nii kira hebadd laah kaan ;)


To be truth , aha , I'm a tumblr lover . Sumpah , wehh , daripada tumblr laah aku dapat bnyk idea nak kembangkan talent aku dalam photography field . Gambar dia semua nicenice , wehh , SUPERBB gilaaa <3

Haha , nak tgk ? Pi view , ini page , sumpah , cun habiss gambar2 dalam tumblr dia :)

Psst , for those yg ada tumblr , jom main follow follow jom ! 

C ya ! 
Salam :)

Actually , now is , 2:02 AM . 4/12/2011 .



p/s : Gambar atas bukan aku lukis sebenarnya . Hee (Y)



Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D