Suka ? Suka Sangat ?



Assalamualaikum ! :)

Hye korunk ! 


Korunk ada favourite laguu taak ? SURE , ada kan !? Lagu tuu korunk memang suka or ada someone bagi khas utk korunk ? Haaa ! Aiyok ! Siapa bagi , haa ? Sweetnya dia kalau bagi korunk lagu yang sedapsedap , even bagi korunk mcm ta sedap didengar tapi lamalama korunk SURE akan suka ! 
Percayalah , ckp , aku ... ;)

Songs in memory <3 :-
  1. Laskar Pelangi by Nidji
  2. Kehadiranmu by Vagetoz
  3. Suaraku Berharap by Hijau Daun
  4. Bayangan Gurauan by Mega
  5. I Love You - Barney Song
  6. Drowning - Backstreet Boys
  7. Silly Love Songs - Glee(version)
  8. Marry You - Glee(version)
  9. Marry Me - Train (This one , fav. song aku dengan mak aku)
  10. You and Me - Life House (Faveret aku!)
  11. For The Rest of My Life - Maher Zain
  12. Permaisuriku - OAG
  13. Dear God - Avenge Sevenfold
  14. What You Mean To Me - Sterling Knight
  15. Patah Seribu - ShilaAmzah (Aku dengan Nadia suka nyanyi lagu nii)
  16. Back To December - Taylor Swift
  17. I'm Yours - Jason Mraz
  18. If I Die Young - The Band Perry (Fana , ingat ta , bila yayah nyanyi , Fana sure akan sambung ?)

P/s : Awak , awak dan awak , TQ VERYMUCHH for the lovely songs . 
Aku suka , "Suka sangat" suara Maya Karin ttbe klua . 
Selalu shuffle banyak kali lagulagu ini . Patut bangga , iye ;) 
Sekarang pun tengah dengar lagulagu nii - Patah Seribu by ShilaAmzah . 
Vote Patah Seribu cause lagu Ombak Rindu dah kalahkan lagu nii ! Haha XD





Thank you for reading , dear ;]

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini -
SATU pun jaadiilaah :D